Permanentny przegląd prasy, portali internetowych, społecznościowych, radia i telewizji. Zbieramy wszelkie publikacje na temat lektorów i ich pracy. Efekt naszych poszukiwań znajdziesz w tym dziale. Jeśli masz coś czego tu nie ma, podziel się linkiem! Koniecznie daj nam znać!
10 przykazań dla zakładających bank głosów.
Po pierwsze
Wybierz nazwę łatwą do skopiowania. Najlepiej coś kończącego się na -fonika. Dzięki niej ułatwisz robotę naśladowcom zyskując nowych, wdzięcznych przyjaciół.
Po drugie
Poznaj nowe kanały komunikacji. Email, komunikator, telefon komórkowy to przydatne nowinki, które możesz wykorzystać. 115 kb prędkości sieci, to będzie Twoje okno na świat.
Postaw na internet! Estetyczna, użyteczna i zaawansowana strona internetowa powali Twoich klientów na kolana.
Wymyśl szybki i pewny sposób składania zleceń. Pamiętaj - klienci lubią proste rozwiązania.
Po piąte
Opracuj jasny i przejrzysty cennik. Musi być łatwy w odbiorze nawet dla laika. Zbyt dużo danych miesza klientom w głowie, a Tobie zapewni dodatkową robotę.
Zbierz ogromną bazę najlepszych lektorów. Doświadczonych, znanych i lubianych. Muszą to być perfekcyjnie dobrane głosy z gigantycznym doświadczeniem. Ich ilość musi oszołomić klienta.
Posłuchaj! Tak brzmią profesjonalne próbki lektorskie. Od razu słychać pełne zawodowstwo prawda?
Pilnuj dykcji, nie pozwalaj na pomyłki, traktuj poważnie, poważne prace. Tutaj nie ma miejsca na śmichy-chichy.
Tutaj możesz posłuchać, jak nie należy nagrywać:
Audiobooki kiksmix
Zadbaj o profesjonalną reklamę. O tym nie można zapomnieć. Poniżej przykłady.
Profesjonalny baner:
Przykład mailingu reklamowego:
Informujemy, że z dniem 10.10.2001, wchodzi w życie ustawa, o nadzwyczajnym premiowaniu nowych klientów mikrofoniki, o roboczym tytule >Kto pierwszy ten lepszy<. W związku z tym, firmy bądź osoby zamawiające w mikrofonice pierwszy raz [tzw. pierwszaczki], dostają niczym niezasłużoną premię, w postaci darmowego nagrania zlecenia, wszystkimi dostępnymi akurat w studiu mikrofoniki lektorami.
[przerwa na oklaski]
Ustawa ma na celu wyrównanie rażących dysproporcji w rozdawnictwie tzw. bonusów przez w/w firmę, pomiędzy pierwszakami a stałymi klientami. Wiadmo, że powszechna stała się praktyka przyznawania stałym klientom 10%, a nawet 20% upustów, umawiania się z nimi cichcem na jednolite promocyjne stawki itp itd. Czas skończyć z niesprawiedliwą i urągającą godności nowego klienta praktyką !!!
[przerwa na oklaski]
Jednocześnie informujemy, że w związku z ambitnym planem pobicia rekordu świata w długości promocji, jak również by sprostać samobójczym koncepcjom rozbicia budżetu firmy, czas trwania ustawy zostaje określony na lat 1000. Dziękuję za uwagę.
Pamiętaj o warunkach technicznych. Przyda się stary mikser, mikrofon, który wygląda zawodowo i trochę gąbki tapicerskiej. No i mocny komputer. Procesor 333 Mhz i 128 MB pamięci RAM z kartą SoundBlaster powinien wystarczyć.
Uważnie patrz, jak po wprowadzeniu wszystkich wskazówek, Twoje obroty rosną z miesiąca na miesiąc.
Dziękujemy wszystkim, z którymi mieliśmy przyjemność pracować przez ostatnią dekadę !!!!! To między innymi dzięki Wam powstał ten poradnik. Wasz wkład łatwo zmierzyć. To 160 płyt CD i 37 DVD naszego archiwum. Wykonaliśmy więc razem jakieś 226 GB dobrej roboty!
Gratulacje! ;)
Dobrze wpadki nie są złe!