Publikacje o lektorach
ARTYKUŁY, AUDYCJE, FILMY

Permanentny przegląd prasy, portali internetowych, społecznościowych, radia i telewizji. Zbieramy wszelkie publikacje na temat lektorów i ich pracy. Efekt naszych poszukiwań znajdziesz w tym dziale. Jeśli masz coś czego tu nie ma, podziel się linkiem! Koniecznie daj nam znać!




10 przykazań dla zakładających bank głosó‚w.




Po pierwsze

Wybierz nazwę™ łatwą do skopiowania. Najlepiej coś kończącego się™ na -fonika. Dzię™ki niej ułatwisz robotę™ naśladowcom zyskując nowych, wdzię™cznych przyjació‚ł.



Po drugie


Poznaj nowe kanały komunikacji. Email, komunikator, telefon    komó‚rkowy to przydatne nowinki, któ‚re możesz wykorzystać. 115 kb prę™dkości sieci, to bę™dzie Twoje okno na świat.

Najnowsze zdobycze techniki



Po trzecie

Postaw na internet! Estetyczna, użyteczna i zaawansowana strona internetowa powali Twoich klientó‚w na kolana.

Nowoczesna strona przykład 1















Po czwarte

Wymyśl szybki i pewny sposó‚b składania zleceń. Pamię™taj - klienci lubią proste rozwiązania.

Prosty sposó‚b na składanie zleceń



Po piąte


Opracuj jasny i przejrzysty cennik. Musi być łatwy w odbiorze nawet dla laika. Zbyt dużo danych miesza klientom w głowie, a Tobie zapewni dodatkową robotę™.

Cennik, jasno i prosto...




Po szó‚ste

Zbierz ogromną bazę™ najlepszych lektoró‚w. Doświadczonych, znanych i lubianych. Muszą to być perfekcyjnie dobrane głosy z gigantycznym doświadczeniem. Ich ilość musi oszołomić klienta.

Mnó‚stwo lektorekMnó‚stwo lektoró‚w...























Posłuchaj! Tak brzmią profesjonalne pró‚bki lektorskie. Od razu słychać pełne zawodowstwo prawda?





Po sió‚dme

Pilnuj dykcji, nie pozwalaj na pomyłki, traktuj poważnie, poważne prace. Tutaj nie ma miejsca na śmichy-chichy.


Uwaga!!! Brzydkie wyrazy!
Tutaj możesz posłuchać, jak nie należy nagrywać:

Audiobooki kiksmix





Po ó‚sme

Zadbaj o profesjonalną reklamę™. O tym nie można zapomnieć. Poniżej przykłady.

Profesjonalny baner:


Przykład mailingu reklamowego:

Informujemy, że z dniem 10.10.2001, wchodzi w życie ustawa, o nadzwyczajnym premiowaniu nowych klientó‚w mikrofoniki, o roboczym tytule >Kto pierwszy ten lepszy<. W związku z tym, firmy bądź osoby zamawiające w mikrofonice pierwszy raz [tzw. pierwszaczki], dostają niczym niezasłużoną premię™, w postaci darmowego nagrania zlecenia, wszystkimi dostę™pnymi akurat w studiu mikrofoniki lektorami.


[przerwa na oklaski]


Ustawa ma na celu wyró‚wnanie rażących dysproporcji w rozdawnictwie tzw. bonusó‚w przez w/w firmę™, pomię™dzy pierwszakami a stałymi klientami. Wiadmo, że powszechna stała się™ praktyka przyznawania stałym klientom 10%, a nawet 20% upustó‚w, umawiania się™ z nimi cichcem na jednolite promocyjne stawki itp itd. Czas skończyć z niesprawiedliwą i urągającą godności nowego klienta praktyką !!!


[przerwa na oklaski]


Jednocześnie informujemy, że w związku z ambitnym planem pobicia rekordu świata w długości promocji, jak ró‚wnież by sprostać samobó‚jczym koncepcjom rozbicia budżetu firmy, czas trwania ustawy zostaje określony na lat 1000. Dzię™kuję™ za uwagę™.




Po dziewiąte

Pamię™taj o warunkach technicznych. Przyda się™ stary mikser, mikrofon, któ‚ry wygląda zawodowo i trochę™ gąbki tapicerskiej. No i mocny komputer. Procesor 333 Mhz  i 128 MB pamię™ci RAM z kartą SoundBlaster powinien wystarczyć.




Po dziesiąte

Uważnie patrz, jak po wprowadzeniu wszystkich wskazó‚wek, Twoje obroty rosną z miesiąca na miesiąc.



Dzię™kujemy wszystkim, z któ‚rymi mieliśmy przyjemność pracować przez ostatnią dekadę™ !!!!! To mię™dzy innymi dzię™ki Wam powstał ten poradnik. Wasz wkład łatwo zmierzyć. To 160 płyt CD i 37 DVD naszego archiwum. Wykonaliśmy wię™c razem jakieś 226 GB dobrej roboty!

Mamy nadzieję™, że było wesoło.
Zapraszamy na: www.mikrofonika.net





Komentarze (1)

2011-04-01 Blake

Gratulacje! ;)



Dobrze wpadki nie są złe!

Studio Medianawigator.com

reklama

Agencja MediaNawigator.com

Powered by:

Bank głosów Mikrofonika.net

reklama